  • 1. Data: 2005-04-27 20:42:36
    Temat: proszę o pomoc
    Od: "paweł" <p...@g...pl>

    Witam serdecznie i jednocześnie proszę o pomoc w imieniu mojego kolegi.

    W sumie problem dotyczy członka jego rodziny, tj. jego brat jest
    narkomanem i osobą chorą psychicznie. Obecnie wygląda to tak, że on weźmie
    jakieś prochy przychodzi do nich do domu i szaleje (terroryzuje ich) policja
    nie może zareagować bo powiedzieli, ze musi stać się komuś krzywda by
    zareagować, natomiast szpital psychiatryczny go nie chce uznali go za
    praktycznie zdrowego. nadmieniam Iz ma rozpoznaną chorobę psychiczną.
    Ubezwłasnowolnienia już próbowali i nie udało się.
    Obecnie z opinii rodziny i sąsiadów stwarza zagrożenie zdrowia a nawet życia
    innych ludzi. Więcej informacji podam na prv.
    Proszę o pomoc!
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-27 22:28:04
    Temat: Re: proszę o pomoc
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "paweł" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    życia
    > innych ludzi. Więcej informacji podam na prv.

    Więcej informacji nie jest potrzebne. A policjanci niestety nie mieli
    racji. Skoro gość szaleje w domu, to po prostu złożyć zawiadomienie o
    znęcaniu się przez niego nad pozostałymi członkami rodziny poprzez
    wszczynanie awantur. Skutek będzie taki, że albo zostanie uznany za
    niepoczytalnego i nie odpowie karnie, ale będą podstawy do leczenia
    przymusowego, albo biegły uzna, ze gość jest normalny i wówczas dostanie
    normalny wyrok. Pewnie za pewnym razem w zawiasach. Teraz piłka po jego
    stronie siatki. Albo siadzie na d..., albo złożycie drugie
    zawiadomienie. Wówczas już sąd za bardzo wyjścia nie ma.

  • 3. Data: 2005-04-28 16:52:45
    Od: "paweł" <p...@g...pl>

> [...]
    > stronie siatki. Albo siadzie na d..., albo złożycie drugie
    > zawiadomienie. Wówczas już sąd za bardzo wyjścia nie ma.

    Z informacji jakie uzyskałem od rodziny kumpla wynika iż był już karany za
    przestępstwa tego typu i był uznany za winnego lecz sad nie wymierzał kary.

  • 4. Data: 2005-04-28 17:22:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Z informacji jakie uzyskałem od rodziny kumpla wynika iż był już
    karany za
    > przestępstwa tego typu i był uznany za winnego lecz sad nie wymierzał
    kary.

    Złożyć kolejne zawiadomienie. Do skutku. Sąd w pewnym momencie nie
    będzie miał innego wyjścia, jak orzec bezwzględną karę pozbawienia
    wolności. Po za tym może warto postarać się o uniemożliwienie mu pobytu
    w domu. Jak jest pełnoletni i się nie uczy, to niech pracuje na siebie.
    Zawsze trochę energii przy tym wyładuje, to i rozrabiać siły nie będzie
    miał.