  • 1. Data: 2005-04-27 21:07:31
    Temat: Zatrudnienie osoby niepelnosprawnej
    Od: "md5.pl" <k...@q...pl>

    Witam

    Zamierzam zatrudnic jedna, z czasem moze wiecej , osobe niepelnosprawna. W
    zasadzie to nie ma dla mnie znaczenia stan zdrowia tego pracownika, gddyz
    praca ma byc zdalna. I tutaj mam kilka pytan.
    1. Jak w chwili obecnej wygladaja ulgi w przypadku zatrudnienia osoby
    niepelnosprawnej?
    2. Jezeli ta osoba jest zatrudniana w domu, jakie warunki musi spelnic
    stanowisko pracy i jakie warunki musze spelnic ja, jako pracodawca?
    3. Czy to wogole sie oplaca? (zatrudnianie osoby niepelnosprawnej)?

    Dodam, ze chodzi o prace przy komputerze w charakterze operatora helpdesku
    (rozmowy telefoniczne, rozmowy on-line, pomoc administratorska)

    Mariusz Duszczyk
    md5. IT support
    http://www.md5.pl
    mail: m...@m...pl

  • 2. Data: 2005-04-27 21:26:30
    Temat: Re: Zatrudnienie osoby niepelnosprawnej
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "md5.pl" <k...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dodam, ze chodzi o prace przy komputerze w charakterze operatora helpdesku
    > (rozmowy telefoniczne, rozmowy on-line, pomoc administratorska)

    http://samisobie.clan.pl/teleguide.htm

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...