  • 1. Data: 2004-07-07 18:00:27
    Temat: prosze o pomoc!!
    Od: "Luk@s" <...@p...com.pl>

    Gdy bylem na obozie do pokoju moich kolezanek wlamal sie Pan X i ukradl
    telefon komorkowy. W ciagu nastepnych kilku dni krecil sie wokol miejsca
    zakwaterowania(szkola) ale gdy policja przyjezdzala to juz go nie bylo.
    Potem gdy wszedl do budynku zostal wyrzucony przez naszego opiekuna.
    Nastepnie zostal zatrzymany przez policje i zidentyfikowany przez
    kolezanki(widzialy go w czasie kradziezy) ale "z braku dowodów" wypuszczono
    go. Przedostatniego dnia obozu przyszedl znowu do szkoly i zaczal grozic
    mojemu kumplowi. Podszedlem zeby mu pomoc i wtedy uslyszalem z jego ust
    slowo spierdalaj. Odpowiedzialem mu tym samym slowem i tego samego dnia
    pojechalem do domu. Policja dowiadujac sie o tym fakcje powiedziala ze musi
    mnie przesluchac i mowili cos o konsekwencjach tego czynu. Co to moga byc za
    konsekwencje i czy wogole moga mi cos zrobic!?

  • 2. Data: 2004-07-07 18:29:28
    Temat: Re: prosze o pomoc!!
    Od: "Luk@s" <...@p...com.pl>

    Użytkownik "Luk@s" <...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    za
    > konsekwencje i czy wogole moga mi cos zrobic!?

    Naprawde prosze o pomoc bo to jest dla mnie bardzo wazne!!

  • 3. Data: 2004-07-07 20:23:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "scx" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    Podejrzewam, że ktoś się zażalił na umorzenie. Zresztą z tego co pisze
    Luk@s, to raczej miał rację. Nie wiem dla czego zeznania świadków
    rozpoznających sprawcę w tego typu sprawie miały by być zbyt słabym dowodem.
    Zwłaszcza, że przecież gość był widziany w rejonie miejsca zdarzenia nie
    jeden raz, a z kontekstu wnoszę, że nie miał żadnego racjonalnego ku temu
    powodu.

  • 4. Data: 2004-07-07 20:50:16
    Od: scx <s...@w...pl>

    Za wypowiedzenie w/w słowa (nawet pod nosem) grozi kara śmierci a w
    najlepszym przypadku dożywocie.

    Daj spokój, policji na pewno nie chodzi o co żeś powiedział, może komuś się
    zachciało dupę ruszyć i przesłuchują świadków związanych z tą sprawą
    telefonu.

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 5. Data: 2004-07-08 06:19:27
    Od: "Luk@s" <...@p...com.pl>

> [...]
    > jeden raz, a z kontekstu wnoszę, że nie miał żadnego racjonalnego ku temu

    Na przesłuchaniu powiedzial ze "kreci sie" przy miejscu zakwaterowania
    poniewaz uczeszczal do tej szkoly kiedys i lubi na nia patrzec(smieszne).
    Policja powiedziala ze jest to bardzo prawdopodobne. I jeszcze jedno
    pytanie: chce mnie przesluchac policja z chojnic a ja jestem z gdanska czy
    jest mozliwosc przesluchania w moim miescie??

  • 6. Data: 2004-07-08 09:36:59
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    za
    > konsekwencje i czy wogole moga mi cos zrobic!?

    no co Ty, gdyybys powiedzial Ty taki owaki, moglby Ci wytoczyc oroces
    cywilny, (policja to ma gleboko, nie wzywali
    by Cie z tego powodu)
    ale za powiedzenie spierd... ehh, kazdy ma swoj sposob mowienia , a to
    znaczy nic
    innego jak "idz juz sobie".

    P.

  • 7. Data: 2004-07-08 19:40:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > pytanie: chce mnie przesluchac policja z chojnic a ja jestem z gdanska czy
    > jest mozliwosc przesluchania w moim miescie??

    No pewnie. Z zasady materiały wysyła się jednostki właściwej terenowo dla
    świadka. Odpisz im na wezwanie, że prosisz o przesłanie do takiej a takiej
    jednostki. Nie sądzę, by się ktoś upierał. Choćby z tego powodu, że
    świadkowi przysługuje zwrot kosztów przejazdu. Tylko wyjątkowo odstępuje się
    od takiej drogi.