  • 1. Data: 2004-07-07 17:31:23
    Temat: treść uchwały NSA potrzebna (sygn. OPS 6/03)
    Od: alex747<a...@o...pl>

    Kto może przesłać mi pełny tekst uchwały 7 sędziów Naczelnego Sądu
    Administracyjnego sygn. OPS 6/03?

    Z góry dziękuję :-)

    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-07 17:58:25
    Temat: Re: treść uchwały NSA potrzebna (sygn. OPS 6/03)
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "alex747" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kto może przesłać mi pełny tekst uchwały 7 sędziów Naczelnego Sądu
    > Administracyjnego sygn. OPS 6/03?

    Posiadam tylko sentencję, czy wystarczy ?

    --
    Pzdr.

    Marek

  • 3. Data: 2004-07-07 18:03:03
    Od: alex747<a...@o...pl>

    > Użytkownik "alex747" napisał w wiadomości
    Sądu

    > Posiadam tylko sentencję, czy wystarczy ?

    Tak, z datą podjęcia uchwały.
    Dzięki

  • 4. Data: 2004-07-07 18:10:35
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    > Sądu

    > Tak, z datą podjęcia uchwały.
    > Dzięki
    > a'lex

    uchwała 7 sędziów z dnia 13.10.2003 r. NSA w Warszawie OPS 6/03

    Najemca wywłaszczonej nieruchomości ma interes prawny bycia stroną
    postępowania o jej zwrot, skoro w razie ostatecznego zwrotu tej
    nieruchomości jego prawo najmu wygasa z mocy prawa - po upływie 3 miesięcy
    od dnia, w którym decyzja o zwrocie stała się ostateczna.

    --
    Pzdr.

    Marek