    From: "Agnieszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prośba o pomoc
    Date: Wed, 22 Jan 2003 00:09:54 -0000

    Jestem nauczycielem i rok temu popełniłam straszne głupstwo.

    Znalazłam kartę kredytowa koleżanki (po znalezieniu nie oddałam jej
    koleżance) i z niej skorzystałam. ale to jeszcze nie jest problem.
    Potem kwotę jaką pobrałam z jej karty oddałam.

    Kilka miesięcy później w jednym ze sklepu zostałam oskarżona o kradzież 4
    jajek niespodzianek, ktore wcześniej kupiłam w innym sklepie (nie mam na to
    paragonu). Poproszono mnie na zaplecze sklepu, powiadomiono Policję. Ja zaś
    zachowywałam sie ponoć podejrzanie. Nie przyynawalam sie do winz, zaczęłam
    sie głupio tumaczyc sie mala szkodliwoscia czynu, a nastepnie ucieklam ze
    sklepu. Oczywiście zostałam dogoniona i zatrzymana.

    Kilka dni temu został mi doręczony akt oskarżenia w tej sprawie, oskarzono
    mnie o to, że przy uzyciu nie swojej karty do bankomatu usiłowałam wyłudzić
    towar na kwotę 16,15 zł., czyli o czyn z art. 13 par. 1 kk w związku z art.
    286 par. 1 i 3 kk..

    Wiem że na moją niekorzysc swiadcza fakty - moje zachowanie sie w sklepie,
    tłumaczenie o niskiej szkodliwości czynu, ucieczka ze sklepu.

    Chciałabym zapytać:
    1. jakie jest prawdopodobieństwo pozbawienia mnie wolności (wiem ze grozi mi
    do dwóch lat)?
    2. na czym polega pozbawienie wolności?
    3. czy o sprawie i o wyroku dowie sie mój zakład pracy, czyli szkoła?
    agnieszka
    proszę o odpowiedź na forum grupy, nie mam własnego konta