  • Data: 2003-01-22 06:30:23
    Temat: Re: prośba o pomoc
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Agnieszka" <g...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Oczywiście zostałam dogoniona i zatrzymana.

    faktycznie ciało pedagogiczne strasznie teraz zestresowane :)

    : Wiem że na moją niekorzysc swiadcza fakty - moje zachowanie sie w sklepie,
    : tłumaczenie o niskiej szkodliwości czynu, ucieczka ze sklepu.

    ani nie przyznawanie sie do winy, ani słowa o znikomej szkodliwości nie są
    imho niczym podejrzanym :),

    : Chciałabym zapytać:
    : 1. jakie jest prawdopodobieństwo pozbawienia mnie wolności (wiem ze grozi
    mi
    : do dwóch lat)?

    do ośmiu (gwoli ścisłości, a nie denerwowania Cię)

    : 2. na czym polega pozbawienie wolności?

    więzienie

    : 3. czy o sprawie i o wyroku dowie sie mój zakład pracy, czyli szkoła?

    może ale nie musi, o ile pamiętam

    : proszę o odpowiedź na forum grupy, nie mam własnego konta

    to teraz moja kolej:

    w jaki sposób zapłaciłaś za te jajka?
    dlaczego (może wiesz) oskarżają cie o oszustwo , a nie o kradzież?