    From: "marek" <m...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: produkcja biopaliw
    Date: Wed, 25 Oct 2006 21:09:31 +0200

    Witam,

    W przedostatnim newsweeku przeczytalem artykul o tym, ze od stycznia
    przyszlego roku wchodzi ustawa zezwalajaca na produkcje biopaliw na wlasny
    uzytek dla rolnikow (100l na 1ha pola).
    Jako ze spora czesc rolnikow pewnie nie bedzie w stanie sobie kupic maszynek
    do produkcji, to zaswital mi w glowie pomysl azeby kupic maszynke i
    udostepniac ja rolnikom np. ze taki rolnik przyjezdza sobie, kupuje ode mnie
    olej roslinny (albo przywozi swoj), udostepniam mu maszynke (za co pobieram
    oplate) i jak sobie zrobi paliwo to je zabiera.
    Z tego co bylo napisane w newsweeku wynika ze niestety takiego paliwa nie
    mozna normalnie sprzedawac...

    Czy ktos jest w stanie odpowiedziec czy takie rozwiazanie byloby zgodne z
    prawem? Ew. jak inaczej to rozwiazac zeby bylo zgodnie z prawem?

    pozdrawiam