  • 1. Data: 2004-02-22 08:27:06
    Temat: procedura prawna (wykup mieszkania)
    Od: "IR Weasel" <i...@o...pl>

    Witam,

    Pewna znajoma starsza pani, ktora mieszka obecnie w mieszkaniu kwaterunkowym
    i zamierza przeprowadzic sie do pewnego domu opieki, zaproponowala mi
    nastepujacy "deal": Ja daje jej pieniadze na wykup jej mieszkania, ona
    przepisuje to mieszkanie na mnie, a ja daje jej za to umowiona wczesniej
    kwote. Zarobi i ona i ja (po sprzedaniu na rynku wtornym).

    Brzmi zachecajaco, ale nie bardzo sobie moge wyobrazic umowy na podstawie
    ktorej takie przedsiewziecie moznaby bylo przeprowadzic. Taki dokument
    musialby dac mi pewnosc, z jednej strony, ze po wykupie mieszkania ta pani
    nie "podziekuje mi za wspolprace," a z drugiej strony jej, ze ja
    rzeczywiscie zaplace jej te umowiona wczesniej kwote.

    Czy ktos z szanownych grupowiczow mogly mi doradzic cos w tej sprawie?
    Jakie inne ewentualne "niespodzianki" moga czyhac na mnie w trakcie takiego
    "geschaftu?" Bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki/podpowiedzi.

    IR Weasel