    From: rogalik<r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problmy administracyjne
    Date: Sun, 10 Jul 2005 20:35:38 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Mam stały meldunek (od ponad roku ) ,w którym głownym najemcą jest moja babcia.
    Już jakieś czas temu chciałyśmy z babcią wukupić to mieszkanie jednakże z
    informacji uzyskanych w ADM jest to niemożliwe gdyż : kamienica w którym
    znajduje się lokal mieszkalny jest zadłuzona, jest gdzieś żyjący właściciel
    kamienicy- ale nikt nie wie gdzie. ADM umywa ręce ( dodam że w kamienicy nie
    było z tego powodu żadnych remontó nawet maloawania bardzo zniszczonej klatki
    schodowej - bo ADM nie traktuje tego domu jak "seojego" ) Babcia już od kilku
    miesięcy mieszka z naszą rodziną - a dokłądniej mieszkamy razem w mieszkaniu
    moich rodziców ( stan jej zdrowia nie pozwala już zostawiać jej samej) - chcę
    zacząć remontowac to mieszkanie dla siebie ( zrobic łązienkę krtórej brak itp)
    ... co jdnak w następującym przypadku: czy administacja ma prawo wysiedlić
    mnie po śmierci babci z tego mieszkania?
    czy istnieje jakaś możliwiść jednak wykupu tego mieszkania?? jakie kroki
    przedsięwziąć zeby nie okazało się ze po remoncie najzwyczajniej w świecie będę
    się musiała wyprowadzic na wniosek administracji??
    proszę o pomoc ....
    z góry dziękuję - alicja

    -> http://usenet.pomocprawna.info