  • 1. Data: 2012-06-23 23:34:34
    Temat: problemy z rejestracją w EPU
    Od: "Jacek" <j...@b...pl>

    Od 2 dni próbuję sie zarejestrować ale za każdym razem
    wywala błąd.
    Gdzie może być przyczyna?

    --

    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2012-06-24 05:01:30
    Temat: Re: problemy z rejestracją w EPU
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-23 23:34, Jacek pisze:
    > Od 2 dni próbuję sie zarejestrować ale za każdym razem
    > wywala błąd.
    > Gdzie może być przyczyna?

    W spartolonym systemie. Napisz do nich maila.

    (Od tygodnia nie mogą sobie zaksięgować 2 opłat za pozwy).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-06-24 08:42:46
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > (Od tygodnia nie mogą sobie zaksięgować 2 opłat za pozwy).

    mi tez ksiegowali z tydzien jesli nie wiecej ;)

  • 4. Data: 2012-06-24 15:02:38
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 24 Cze, 05:01, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > W spartolonym systemie. Napisz do nich maila.
    >
    > (Od tygodnia nie mogą sobie zaksięgować 2 opłat za pozwy).

    U mnie wlasciwie w ogole "nie zaksiegowali oplaty", od razu wydali
    nakaz zaplaty (po 13 dniach).

    Po prostu teraz chyba jest tak, ze placi sie w eCardzie, pozew sobie
    wisi i nagle cyk mamy nakaz.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2012-06-25 23:54:13
    Od: "Jacek" <j...@b...pl>

    Zgłosiłem od razu i odpowiedzieli dzisiaj rano, że sprawdzają i, że
    przekazali sprawę
    osobom zjmującym się systemem.

    ....i dalej nic!

    pozdrawiam