  • 1. Data: 2005-04-27 10:26:00
    Temat: Grzywna + opłaty sądowe
    Od: "Arkady" <r...@i...pl>

    Witam
    Dostałem karę grzywny w wysokości 300zł. Właśnie przyszło pocztą wezwanie do
    zapłaty i okazało się, że do zapłaty jest 465zł z czego 165zł to koszty
    postępowania.
    Obecnie jestem bezrobotny i nie mam z czego zapłacić tej kwoty. Na 300 zł
    byłem przygotowany więc odłożyłem sobie pieniądze na ten cel, ale to 165
    mnie dobiło.

    Czy jest możliwośc napisania jakiegoś podania o zwolnienie z kosztów
    sądowych?
    Jeśli tak, to jak ma wyglądać takie podanie i do kogo ma być adresowane?
    Czy jest szansa, że to podanie zostanie rozpatrzone pozytywnie?

  • 2. Data: 2005-04-27 15:22:35
    Temat: Re: Grzywna + opłaty sądowe
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    -----a pewnie!!!
    > Jeśli tak, to jak ma wyglądać takie podanie i do kogo ma być adresowane?
    > Czy jest szansa, że to podanie zostanie rozpatrzone pozytywnie?

    -----do Sądu, który wydał wyrok pisz. Można prosić o odroczenie, umorzenie,
    bądź o rozłożenie na raty. Uzasadnić dlaczego i gotowe!!!:D

    pozdrawiam
    mk