  • 1. Data: 2009-02-06 14:10:52
    Temat: problem ze sklepem internetowym
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    witam,
    w październiku zamówiłem towar za powiedzmy 1000 zł w sklepie internetowym,
    była to nowość i oczywiście towaru sklep nie miał - wpłaciłem pieniądze i
    cierpliwie czekałem, co tydzień dostawałem informacje, że sprzętu jeszcze nie ma
    u dystrybutora. Sprzętu nie ma nadal ale jego cena dziś wzrosła o 50%, a sklep
    oddał mi pieniądzę a ja chce towar w cenie, za którą zapłaciłem albo zwrot
    różnicy cen - czy mam jakieś szanse na prawne wyegzekwowanie towaru albo 500 zł?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-07 00:07:29
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2009, gasper wrote:

> [...]
    > zwrot różnicy cen - czy mam jakieś szanse na prawne wyegzekwowanie towaru

    IMVHO zależy czy została zawarta UMOWA i co w niej było.
    Przyjęcie zaliczki "spróbujemy postarać się o towar" raczej nie da szans.
    Było na stronie (masz zapisaną stronę?) np. "treść nie jest ofertą
    handlową" albo coś podobnego?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-02-12 12:48:08
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    na stronie sklepu jest tylko info:
    Treść Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66
    ust. 1 KC.