  • 1. Data: 2006-08-29 18:37:48
    Temat: problem z serwisem i pewna znana marka ...
    Od: "Blazej Szymon Patrzalek" <b...@s...info_nospam>

    Witam,

    dzisiaj bylem w serwisie dowiedziec sie co z moim monitorem marki Philips...
    oddalem go na gwarancji 26 czerwca 2006 roku i do dnia dzisiejszego nie
    zostala sprawa sfnalizowana. Od pracownika serwisu (Niku Serwis Poznan)
    dowiedzialem sie iz mam otrzymac nowy monitor... tylko nie wiadomo kiedy
    :( jakies 2 tyg miala byc osteczna decyzja firmy Zolter z Piaseczna czy
    korekta faktury czy nowy monitor.. na moje nieszczescie nowy monitor - nie
    tylko ja jestem w takiej sytuacji, jak wynikalo z rozmowy z prac. serwisu.
    W zwiazku z ta sytuacja zastanawiam sie co mozna zrobic w tej sprawie?

    jutro wybieram sie na spotkanie z powiatowym rzecznikiem praw konsumentow

    --
    pozdrawiam