  • 1. Data: 2006-08-29 17:29:53
    Temat: Wyrok zaoczny a koszty sądowe
    Od: "asia" <j...@p...onet.pl>

    Wygrałam sprawę o zapłatę w postępowaniu gospodarczym. Przyszedł wyrok zaoczny.
    Dłużnik ma zapłacić kwotę X i temu nadano rygor natychmiastowej wykonalności,
    natomiast obciążeniu go kosztami już nie. Czy to jest prawidłowe? Co dalej
    robić? Wiem, że powinnam otrzymać klauzulę wykonawczą, ale nie wiem kiedy wyrok
    się uprawomocni.

    Asia

  • 2. Data: 2006-08-29 18:32:00
    Temat: Re: Wyrok zaoczny a koszty sądowe
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "asia" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > robić? Wiem, że powinnam otrzymać klauzulę wykonawczą, ale nie wiem kiedy

    na koszty nie nadaje sie rygoru.

  • 3. Data: 2006-08-29 18:32:58
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "asia" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie. Czy to jest prawidłowe? Co dalej robić? Wiem, że powinnam
    > otrzymać klauzulę wykonawczą, ale nie wiem kiedy wyrok się

    Skoro masz rygor natychmiastowej wykonalności, to klauzulę na to możesz
    dostać bez uprawomocnienia.