eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z reklamacją › problem z reklamacją
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: "ajtne" <a...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z reklamacją
    Date: Sat, 17 May 2003 19:44:42 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 25
    Sender: m...@p...onet.pl@81.15.156.34
    Message-ID: <ba5sj8$qtu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.15.156.34
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1053193640 27582 81.15.156.34 (17 May 2003 17:47:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 May 2003 17:47:20 GMT
    User-Agent: Hamster/1.3.23.2
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:145992
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Nie mogę sobie poradzić z reklamacją skanera i nie wiem jakie mam prawa w tej
    sytuacji.
    Mam nadzieję, że pomożecie...

    Otóz w zeszłym roku kupiłam skaner z 2-letnią gwarancją. Po 8 miesiacach zepsuł się,
    no i wtedy okazało się, że sklep, gdzie kupowałam już nie istnieje. Dotarałam jednak
    do
    właściciela tej byłej firmy. Był na tyle miły (a może musiał?), że przyjął tę
    gwarancję
    i obiecał załatwiać sprawę (wysłanie skenera do Niemiec, do producenta, załatwienie
    naprawy, dostarczenie mi skanera z powrotem). Po dwóch mniesiącach oczekiwania
    zadzwoniłam do niego, powiedział, że skaner jest już gotowy i mogę po niego przyjść
    w umówione miejsce (sklep już nie istnieje). Poszłam, on jednak się nie zjawił, kiedy
    zadzwoniłam co się stało, przepraszał, że nie zdążył dojechyać, bo coś tam. Taka
    sytuacja powtarzała się parokrotnie. W końcu poprosiłam, żeby odwiózł mi skaner
    w dogodnym dla siebie terminie. Oczywiście nie zjawił się...

    Od oddania skanera do naprawy do dziś minęło 6 miesięcy.
    Czy są jakieś przepisy regulujące taką sytuację?
    Co mogę zrobić, zeby odzyskać sprzęt (nota bene bardzo mi potrzebny)

    pozdrawiam

    joa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1