  • 1. Data: 2007-11-15 13:31:01
    Temat: problem z paczką w ups
    Od: "wodzo" <w...@o...pl>

    Witam,
    gdzie się zgłosić z taką sprawą. Wysłałem przesyłkę przez ups, jeden list
    nadawczy - przesyłka składająca się z dwóch paczek. Jedna paczka dotarła i
    ktoś to odebrał a druga nie i ciągnie się to już 1,5 tygodnia. Na infolinii
    mnie zwodzą, że ponaglą sprawę itp. Jak można przyspeiszć takie interwencje?
    Poprzednia reklamacja w servisco trwala 7 miesięcy i nic nie dała. Dodam, że
    w zakładce monitorowanie przeyłek w ups mam informację że przesyłkę już
    doręczono a mimo to po dacie doręczenia przesyłka wciąż krąży po magazynach
    przewożnika, czyli jest doręczona ale nie kompletnie. Proszę o poradę.

    wekon