  • 1. Data: 2004-01-26 15:38:59
    Temat: problem z faktura
    Od: "modrek" <...@...pl>

    witam

    4miesiace temu zamowilem w tp neostrade.
    dostalem modem za ktory zaplacilem gotowka 199 zl,

    teraz przyszlo do mnie wyrownanie, w ktorym widnieje ze nie zaplacilem wtedy
    tych 199 zl

    posiadam u siebie fakture na ktorej widnieje :
    data sprzedazy: taka i taka
    termin platnosci: taki i taki
    sposob zaplaty: gotowka.

    Na dole podpis osoby upowaznionej do wystawienia faktury vat
    Dzownilem do tp ale powiedzieli mi, ze to nie jest dowod ze wplacilem
    pieniadze, ze powinienem miec jeszcze jakis dodatkowy dowod wplaty. Nic
    takiego jednak nie dostalem od tp.

    Niestety w moim miescie zlikwidowano juz punkt tp i wlasciwie nie mam gdzie
    tego wyjasnic.

    Dziwi mnie , ze musze miec jeszcze jakies dodatkow dowody wplaty. Przeciez w
    kazdym sklepie gdy cos kupuje dostaje po prostu taka fakture i nic wiecej

    Czy ktos mogly mi wyjasnic czy jest teraz jakas szansa, zeby to wszystko
    wyjasnic?

    z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2004-01-26 18:06:28
    Temat: Re: problem z faktura
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "modrek" <...@...pl> napisał w wiadomości

    Zaproponuję Ci wyjście nie wprost, ale powinno być skuteczne. Złóż
    zawiadomienie o oszustwie, że pracownik telekomunikacji doprowadził Cię do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem w ten sposób, że przyjął pieniądze,
    a następnie pieniędzy tych nie wpłacił do kasy. Wcześniej na piśmie
    zwrócił bym się z zapytaniem do TP SA o wyjaśnienie sprawy przesyłając im
    kserokopię Twojej faktury i nic nie pisząc o zamiarze. Jeśli dostaniesz na
    piśmie, że tych pieniędzy nie ma w kasie to możesz spokojnie złożyć
    zawiadomienie a prokurator szybko ustali o co chodzi.

    Posiadana przez Ciebie faktura jest wystarczającym dowodem wpłaty, skoro
    napisano na niej, że uregulowałeś należność gotówką. Są dwie możliwości,
    których bez zbadania dokumentów nie sposób uprawdopodobnić. Albo mają
    bajzel w kwitach, albo faktycznie pracownik te 199 zł wziął sobie do
    kieszeni. gdyby w Twoim mieście był przedstawiciel TP SA, to sugerował bym
    wyjaśnienie na miejscu całej sprawy. Ale skoro nie ma, to uważam, że
    powyżej sugerowany sposób jest najszybszy.

  • 3. Data: 2004-01-26 19:18:10
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    : Czy ktos mogly mi wyjasnic czy jest teraz jakas szansa, zeby to wszystko
    : wyjasnic?
    :
    : z gory dziekuje za pomoc.

    Zadzwoń do Waissa (ZET) - on lubi wyjaśniać takie sprawy, szczególnie jeśli
    chodzi o SUPER TPSA ;-)
    andie

  • 4. Data: 2004-01-26 22:29:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004, modrek wrote:
    [...]
> [...]
    >+ kazdym sklepie gdy cos kupuje dostaje po prostu taka fakture i nic wiecej

    Często jest tam pieczęć: "zapłacono" - albo jakaś podobna treść.

    pozdrowienia, Gotfryd