    From: "modrek" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z faktura
    Date: Mon, 26 Jan 2004 16:38:59 +0100

    witam

    4miesiace temu zamowilem w tp neostrade.
    dostalem modem za ktory zaplacilem gotowka 199 zl,

    teraz przyszlo do mnie wyrownanie, w ktorym widnieje ze nie zaplacilem wtedy
    tych 199 zl

    posiadam u siebie fakture na ktorej widnieje :
    data sprzedazy: taka i taka
    termin platnosci: taki i taki
    sposob zaplaty: gotowka.

    Na dole podpis osoby upowaznionej do wystawienia faktury vat
    Dzownilem do tp ale powiedzieli mi, ze to nie jest dowod ze wplacilem
    pieniadze, ze powinienem miec jeszcze jakis dodatkowy dowod wplaty. Nic
    takiego jednak nie dostalem od tp.

    Niestety w moim miescie zlikwidowano juz punkt tp i wlasciwie nie mam gdzie
    tego wyjasnic.

    Dziwi mnie , ze musze miec jeszcze jakies dodatkow dowody wplaty. Przeciez w
    kazdym sklepie gdy cos kupuje dostaje po prostu taka fakture i nic wiecej

    Czy ktos mogly mi wyjasnic czy jest teraz jakas szansa, zeby to wszystko
    wyjasnic?

    z gory dziekuje za pomoc.