  • 1. Data: 2004-01-26 13:00:27
    Temat: jako że o alimentach ....czy można zapłacić z góry za cały rok ?
    Od: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    no właśnie jak to jest ?
    czy mogę zapłacić z góry alimenty za cały rok ??

    oczywiście pobudki mam jak najbardziej złośliwe

  • 2. Data: 2004-01-26 13:04:11
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl>
    napisał w wiadomości news:bv32v9$n1$1@news.onet.pl

    > no właśnie jak to jest ?
    > czy mogę zapłacić z góry alimenty za cały rok ??

    Oczywiście, że możesz. Zabezpiecz się dowodem
    wpłaty.

    > oczywiście pobudki mam jak najbardziej złośliwe

    ROTFL Domyślam się jakie to pobudki. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 3. Data: 2004-01-26 13:13:44
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Andrzej_K. wrote:

    > Oczywiście, że możesz. Zabezpiecz się dowodem
    > wpłaty.

    .... i pamiętaj, że będzie to dowodem w sprawie o zwiększenie
    alimentów. Bo skoro stać cię na jednorazową zapłatę, to stać także na
    większe wpłaty co miesiąc....

  • 4. Data: 2004-01-26 20:33:03
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > .... i pamiętaj, że będzie to dowodem w sprawie o zwiększenie
    > alimentów. Bo skoro stać cię na jednorazową zapłatę, to stać także na
    > większe wpłaty co miesiąc....

    Dokladnie to chcialem napisac ;-) Raz zaplaci wiecej, to z miejsca
    bedzie sprawa o podwyzszenie.... Prosciej jest ta kwote przelac na
    jakies konto i z tego konta zlecenie stale co miesiac ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-01-26 20:38:33
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bedzie sprawa o podwyzszenie.... Prosciej jest ta kwote przelac na
    > jakies konto i z tego konta zlecenie stale co miesiac ;)

    Przecież on nie ma problemów z comiesięczną zapłatą.
    Tu chodzi o to aby naraz otrzymała całoroczną kwotę
    i ją szybko wydała i została...

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli czujesz się świetnie, nie martw się, to minie."

  • 6. Data: 2004-01-26 21:01:26
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Przecież on nie ma problemów z comiesięczną zapłatą.
    > Tu chodzi o to aby naraz otrzymała całoroczną kwotę
    > i ją szybko wydała i została...

    Zgadza sie. Ale to bron obosieczna. Jesli sie okaze, ze stac go na
    zaplacenie za rok z gory, to moze miec problem ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2004-01-27 09:26:17
    Od: "ag" <o...@g...pl>

> [...]

    bedzie sprawa o podwyzszenie.... Prosciej jest ta kwote przelac na
    jakies konto i z tego konta zlecenie stale co miesiac ;)

    zawsze można pozyczyć - albo od znajomego albo od banku - wtedy tłumaczymy
    sadowi na ewentualnej rozprawie że to MY chcemy być w porządku wobec
    świadczneiobiorczyni bo panie, teraz takie cieżkie czasy... o pracę trudno,
    a ja się zapożyczyłem żeby z góry zapłacioć bo chodza słuchy że mnie mają
    zwolnić i nie będe miał z czego tej biedaczce zapłacić ;) - tylko wazne -
    musi być na piśmie żeby się ewentualna sprawa nie przeciągała na wzywanie
    świadków;

    opyros