    From: "Łukasz" <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z dłużnikiem
    Date: Fri, 14 Feb 2003 18:57:57 +0100

    Witam
    Mam proble z wyegzekwowaniem pożyczki. Spisaliśmy umowę pożyczki kilka
    miesięcy temu na kwotę 2800zł z terminem spłaty 1 mieś. Uznawałem go za
    solidnego i wieżyłem że odda. On ma swoją firmę, nie wiem jak stoi z
    gotówką ale mówi że ma dużo opłat i mnie tak zwodzi od kilku miesięcy.
    Skończyła mi się już cierpliwość i straciłem nadzieję na to że dobrowolnie
    spłaci. Co zrobić w tej sytuacji? jak napisać pozew? czy długo będzie sprawa
    trwać? czy ponosę jakieś koszty?
    dziękuję za wszystkie pomocne odpowiedzi
    pozdrawiam
    Łukasz