  • Data: 2003-02-16 17:19:31
    Temat: Re: problem z dłużnikiem
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Łukasz" <c...@p...fm> wrote in message
    news:b2o4li$hur$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No właśnie, czy mogę do niego pojechać do firmy i zabezpieczyć majątek.
    Tzn
    > zabrałbym mu parę drobiazgów. Czy jest to zgodne z prawem? Mógłbym te
    rzeczy
    > nawet sprzedać i byłoby po kłopocie.

    He he he. Niestety, ale wymiar sprawiedliwosci to sfera monopolu panstwa ( w
    zasadzie - sa jeszcze wyjatki ). Od tego jest sad i komornik. Chodzilo mi
    zabezpieczenie roszczenia w trybie kpc ( art. 730 i nast ) - np. zajecie
    ruchomosci, obciazenie nieruchomosci hipoteka itp ( art. 747 kpc ).

    Depi