eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z ZUSem, nie chcą przyznać renty bardzo chorej osobie.... › problem z ZUSem, nie chcą przyznać renty bardzo chorej osobie....
    From: "maro" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z ZUSem, nie chcą przyznać renty bardzo chorej osobie....
    Date: Sat, 1 Mar 2003 22:30:06 +0100

    Mój teść jest bardzo chory. Ma owrzodzenie całego układu pokarmowego,
    zaawansowaną astmę sercową, uszkodzony kręgosłup, przez co traci władzę w
    nogach. Ostatnio w szpitalach jest więcej niż w domu. Sytuacja ciągnie się
    już od roku. W połowie ub.r. złożył wniosek o rentę (przez całe życie
    pracował jako piekarz i płacił składki). Wniosek komisja lekarska odrzuciła.
    POszedł więc dalej do pracy. Popracował 2 miesiące (z przerwami na pobyt w
    szpitalu) oststniue 3 miesiące przebywa cały czas na zwolnieni lekarskim. Z
    pracy dostaje oczywiście psie pieniądze i w lutym skończyła mu się umowa o
    pracę. Oczywiście nikt mu jej nie przedłuży. Od decyzji ZUSu owdwołał się,
    ale to wszystko trwa i trwa. Tymczasem On i jego żona żyją z 350 zł
    miesięcznie.

    Mam do drogich grupowiczów pytanie. Czy można przyspieszyć jakoś te
    procedury? Jak one wyglądają... Chciałbym pomóc Teściowi, ale nie wiem nawet
    gdzie mam się udać, kogo wypytać, gdzi mógłbym złożyć skargę... Jedyna rzecz
    jaka mi przychodzi do głowy to iść z tym do prasy. Bo dla mnie to jest
    skandal.

    Z poważaniem
    Marek.