    From: "PoPs" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z Ideą
    Date: Tue, 5 Oct 2004 16:33:48 +0200

    Witam

    Mam problem z siecią komórkową IDEA

    Problem polega na

    Rok temu kupiłem żonie telefon w promocji zmiennicy 2 - sam korzystałem z
    pierwszej wersji tej promocji - a polega ona na tym ze zmieniając operatora
    na idee i podpisując z nimi umowę na 24miesiące przez pierwszy rok dostaje
    się rabat na abonament 50%.

    W promocji zmiennicy 2 słyszałem ze cos się zmieniło wiec przed zakupem
    poprosiłem sprzedawcę żeby się upewnił czy po upływie 12 miesięcy będę mógł
    zmienić abonament na niższy. Sprzedawca potwierdził że TAK ale dla
    upewnienia wykonał przy nas telefon do Biuro Obsługi Klienta Idea i tam
    operator też potwierdził ze TAK.

    Minął rok wiec chcemy zmienić abonament na niższy i co - dowiadujemy się że
    nie można

    12 sierpnia złożyliśmy reklamacje pisemną że nas wprowadzona w błąd a umowa
    naszym zdaniem nie precyzuje tego dokładnie i jednoznacznie.

    Po 20 dniach dzwonie żeby się dowiedzieć czy reklamacja została
    rozpatrzona i pani informuje mnie że moja reklamacja wpłynęła do systemu 26
    sierpnia i mają 30 dni na rozpatrzenie ( wysłałem faxem 12 dotarła 26 ???)

    Dzwonie dziś 27 Września (minęło 31 dni) i uzyskuję odpowiedź że reklamacja
    nadal jest nie rozpatrzona i ich regulamin mówi ze mają na to 30 dni i nic
    nie mówi co jeśli przekroczą ten okres

    Dowiedziałem się ze z tej "promocji" skorzystało też kilku moich znajomych i
    mają też takie same problemy

    Co ja mogę w tej sprawie zrobić

    45 złotych droższy abonament miesięcznie to jest dla nas młodego małżeństwa
    spory wydatek

    Bardzo proszę o podpowiedz co z tym mozna zrobic

    Pozdrawiam

    Mariusz K