  • 11. Data: 2004-04-22 10:02:16
    Temat: Re: predkosc utrudniajaca jazde innym
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Tylko w wydzielonych strefach. Trasa Łazienkowska do niej nie należy.

    To o co tyle szumu...

    W wydzielonych strefach to w krakowie jest 30 40...
    i tez nikt ne przestrzega..

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-04-22 12:25:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    bosz wrote:
    > W wydzielonych strefach to w krakowie jest 30 40...
    > i tez nikt ne przestrzega..

    ale jakby przestrzegał to utrudniałby ruch innym
    czy takie utrudnianie moze byc ukarane?
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-04-22 13:27:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    blad wrote:

    > Skoro policja może wlepic mandal za utrudnianie jazdy innym to może jednak jest
    > jakiś kruczek (np jazda w kolumnie, jak wszyscy pozostali) że takiemu jadącemu
    > 60 wlepią mandat - dlatego zapytalem

    Bez urazy - ale może jednak idź na jakiś kurs doszkalający, z naciskiem
    na przepisy.

    Ograniczenia prędkości przekraczań nie wolno. KROPKA.

  • 14. Data: 2004-04-23 08:02:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Ograniczenia prędkości przekraczań nie wolno. KROPKA.

    a gdzie usmieszek ? powiedz to innym na Trasie Łazienkowskiej :-)
    *** blad ***

  • 15. Data: 2004-04-23 09:18:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    blad wrote:

    > a gdzie usmieszek ? powiedz to innym na Trasie Łazienkowskiej :-)

    Napisałem 'nie wolno' a nie, że nigdy nie uda się tego zrobić bezkarnie ;)

  • 16. Data: 2004-04-23 10:17:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >+
    >+ Napisałem 'nie wolno' a nie, że nigdy nie uda się tego zrobić bezkarnie ;)

    "Nie wolno uczyć obywateli że wolno łamać przepisy, a powszechne
    przyzwyczajenie oraz brak możliwości powszechnego egzekwowania
    doprowadzi do takiego skutku" (to z uzasadnienia odrzucenia
    w Bundestagu przepisu o zakazie dzwonienia w czasie jazdy,
    w tym samym czasie kiedy ów przepis u nas wprowadzono).
    Ech...
    "pełna implementacja tez Otto v.B. w przepisie 50km/h max." ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 17. Data: 2004-05-04 20:08:14
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    wiadomości news:c66kvl$dft$1@news2.ipartners.pl...
    \> > moze nie ma i dla tego spytal?

    > Przeczytaj wątek od początku.
    > Samochodem bez prawka?
    to ze sie nie ma prawa jazdy nie oznacza ze samochod nie zapali a kierujacy
    nie bedzie w stanie go prowadzic!

    > No, chyba że te 65-80 jeździ rowerem...
    tez sie da (ja osobiscie zlamalem 85km/h)

    przedwczoraj zlamalem tez 230km/h ;)
    i wcale nie zlamalem prawa

    pozdr.
    W,