  • 1. Data: 2004-04-21 12:38:18
    Temat: predkosc utrudniajaca jazde innym
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Dzis w Gazecie w ramach testu na prawo jazdy jest
    o tym. że policja może karać jak ktoś jedzie za wolno (pytanie 4b)
    Pytanie - czy jak na Trasie Łazienkowskiej jade 60-70 km/godz
    (dopuszczalna 60) to tez mogą mnie za utrudnianie ukarać?
    Ja sam czuję, że jadę za wolno :-) - rano jade jak wszyscy, ok 80,
    ale wieczorem jak jest juz luźniej to 65 i inni muszą mnie wyprzedzac
    *** blad ***

  • 2. Data: 2004-04-21 14:33:06
    Temat: Re: predkosc utrudniajaca jazde innym
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    > Pytanie - czy jak na Trasie Łazienkowskiej jade 60-70 km/godz
    > (dopuszczalna 60) to tez mogą mnie za utrudnianie ukarać?

    Chyba za przekroczenie dozwolonej prędkości.

    Alek

  • 3. Data: 2004-04-21 15:27:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    blad wrote:
> [...]
    > Pytanie - czy jak na Trasie Łazienkowskiej jade 60-70 km/godz
    > (dopuszczalna 60) to tez mogą mnie za utrudnianie ukarać?

    Masz prawo jazdy? Bo wydaje mi się niemożliwe, żeby osoba, która
    uczciwie uzyskała uprzawnienia nie znała odpowiedzi na tak oczywiste
    pytanie.

  • 4. Data: 2004-04-21 19:13:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:c663s7$306$2@news2.ipartners.pl...

    > Masz prawo jazdy? Bo wydaje mi się niemożliwe, żeby osoba, która
    > uczciwie uzyskała uprzawnienia nie znała odpowiedzi na tak oczywiste
    > pytanie.

    Wbrew pozorom nie jest ono tak oczywiste. W wypadku opisanym przez
    "BLADA", to akurat oczywiście trudno mówić o utrudnianiu ruchu. Może
    jechać 60 km/h. problem zaczyna się, jak ktoś jedzie na przykład 30 km/h i
    w razie czego się tłumaczy, że nie chciał ochlapać przechodniów.

  • 5. Data: 2004-04-21 19:37:26
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

> [...]
    > Masz prawo jazdy? Bo wydaje mi się niemożliwe, żeby osoba, która
    > uczciwie uzyskała uprzawnienia nie znała odpowiedzi na tak oczywiste

    moze nie ma i dla tego spytal?

    p.
    W,

  • 6. Data: 2004-04-21 20:19:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    wirtualna wrote:

    > moze nie ma i dla tego spytal?

    Przeczytaj wątek od początku.

    Samochodem bez prawka?

    No, chyba że te 65-80 jeździ rowerem...

  • 7. Data: 2004-04-21 22:29:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Wbrew pozorom nie jest ono tak oczywiste. W wypadku opisanym przez
    > "BLADA", to akurat oczywiście trudno mówić o utrudnianiu ruchu. Może

    Właśnie o ten konkretny przypadek mi chodzi - szybciej nie wolno, więc
    równie dobrze można wlepić mandat ZDM-owi za stawianie znaków
    utrudniających ruch (za bardzo ograniczających prędkość) ;)

    > jechać 60 km/h. problem zaczyna się, jak ktoś jedzie na przykład 30 km/h i
    > w razie czego się tłumaczy, że nie chciał ochlapać przechodniów.

    OK, ale to już zupełnie inna historia ;)

  • 8. Data: 2004-04-22 07:57:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Właśnie o ten konkretny przypadek mi chodzi - szybciej nie wolno, więc
    > równie dobrze można wlepić mandat ZDM-owi za stawianie znaków
    > utrudniających ruch (za bardzo ograniczających prędkość) ;)

    o to własnie chodzi! Szybciej niby nie wolno (na Łazienkowskiej nie ma znaków
    ograniczających - brak znaków oznacza, że wolno tylko 60) ale jak wszyscy jadą
    80 to jazda tylko 60 utrudnia innym - sprobujcie tak jechac to poczujecie sami
    że to utrudnia.
    Skoro policja może wlepic mandal za utrudnianie jazdy innym to może jednak jest
    jakiś kruczek (np jazda w kolumnie, jak wszyscy pozostali) że takiemu jadącemu
    60 wlepią mandat - dlatego zapytalem
    *** blad ***

  • 9. Data: 2004-04-22 09:45:18
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > A mnie sie wydawalo ze podobno w tej Warszawie to 50 ...
    >
    > I dlatego tam tak bezpiecznie.

    Tylko w wydzielonych strefach. Trasa Łazienkowska do niej nie należy.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 10. Data: 2004-04-22 09:52:46
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    blad wrote:

> [...]
    > znaków ograniczających - brak znaków oznacza, że wolno tylko 60)

    A mnie sie wydawalo ze podobno w tej Warszawie to 50 ...

    Boguslaw