  • 1. Data: 2006-05-10 07:45:55
    Temat: ZUS a Zakład Ubezpieczeniowy, co jest czym?
    Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam, być może, dla "się znających" głupie pytanie :)
    Czy ZUS jest Zakładem Ubezpieczeniowym? To znaczy, czy jeśli w jakiejś
    ustawie jest zapis, że dotyczy ona "jednostek organizacyjnych działających
    na podstawie przepisów o działalności ubezpieczeniowej" to czy taka ustawa
    obejmuje także działalność związaną z ubezpieczeniami społecznymi (np.
    częsciowo lub w całości finansowaną przez ZUS)?
    Jeśli jest jakaś podstawa prawna (ustawa?), która to jednoznacznie określa,
    to bardzo bym prosił o podanie, bo sam nie mogę odnaleźć.

    Mętne to trochę, ale nie chciałbym niczego sugerować.

    Dzięki z góry.

    Ivan

    Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu