  • 1. Data: 2006-05-10 07:07:55
    Temat: Wyrok Sadu Apelacyjnego
    Od: "Grzes_P" <g...@w...pl>

    Miałem rozprawę karną z art 278 §5. Sąd Apelacyjny wydał wyrok: umorzenie
    sprawy na okres próby 2 lat + grzywna. Mam pytanie czy w Krajowym Rejestrze
    Karnym będzie jakiś zapis i jak długo. Czy jest to taki sam zapis jakbym
    został skazany (wyrok bez umorzenia). Mam pracę gdzie ważna jest
    niekaralność i dlatego jest to dla mnie takie ważne.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-05-10 07:15:38
    Temat: Re: Wyrok Sadu Apelacyjnego
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > został skazany (wyrok bez umorzenia). Mam pracę gdzie ważna jest
    > niekaralność i dlatego jest to dla mnie takie ważne.

    To jest "normalny" wyrok skazujacy. Bedzie widnial w rejestrze przez 2,5
    roku.

    Cezar

  • 3. Data: 2006-05-10 11:41:59
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To jest "normalny" wyrok skazujacy. Bedzie widnial w rejestrze przez 2,5
    > roku.

    No niezupelnie.
    Autor watku nie jest karany.
    W KRK pojawil mu sie wpis o warunkowym umorzeniu.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 4. Data: 2006-05-10 16:43:21
    Od: g...@w...pl

    Czy mimo uznania winy i umorzenia postepowania jestem osoba
    niewinna?

  • 5. Data: 2006-05-10 17:19:39
    Od: stern <s...@0...pl>

    g...@w...pl napisał(a):

    > Czy mimo uznania winy i umorzenia postepowania jestem osoba
    > niewinna?

    uznanie za winnego nie oznacza niewinności :)

    pozdr.

    ms

  • 6. Data: 2006-05-10 21:13:27
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > No niezupelnie.
    > Autor watku nie jest karany.
    > W KRK pojawil mu sie wpis o warunkowym umorzeniu.

    Masz racje, nie odczytalem dokladnie i wydawalo mi sie ze zostal skazany z
    zawiasami na 2 lata. Popiolem sypie glowe :-)
    Formalnie zatem facet jest niekarany, ale jakis glupi pracodawca moze nie
    kumac o co chodzi z warunkowym umorzeniem i uzna, ze skoro nie ma pieczatki
    "nie figuruje", a jest jakas "tabelka" z wpisami na zaswiadczeniu z KRK tzn
    ze jest karany i juz.

    Cezar