  • 1. Data: 2006-05-10 07:54:36
    Temat: Firma, która udostepnia łącze internetowe - prawo gospodarcz
    Od: "Mizar" <m...@q...pl>

    Witam,

    mam w niedalekich planach uruchomienie firmy, która będzie swiadczyć usługi:
    - udostepniania internetu drogą radiową Wi-Fi (tradycyjne ogólnodostępne
    anteny na częstotlowościach 2,4 GHz i 5 GHz)
    Miejsa co montażu anten to osobna sprawa.
    Najbardziej interesuje mnie postępowanie i przepisy prawne odnośnie
    założenia takiej działalności.

    Moje pytanie:
    Co muszę zrobić, aby założyć taka działalność?
    Czy jakieś pozwolenia są potrzebne?
    Czy oprócz strostawa i gminy trzba załatwiać jakieś dodatkowe pozwolenia,
    atesty, legalność urządzeń?