  • Data: 2002-06-05 08:06:49
    Temat: prawo z amotorskich sieciach lokalnych
    Od: "Dominik" <b...@e...vlo.ids.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczy,

    Czy ktos moze mi poweidzec jak sporzadzic umowe aby :
    - zakladamy wraz z sasiadami siec komputorowa na blokach
    - podlaczamy ja poprzez TP S.A. do Internetu, ale umowe podpisuje jedna
    osoba i tu jest problem - czy mozna podpisac umowe zeby kazdy podpisal z
    firma umowe i jej placil, albo co i jak trzeba zrobic zeby spisac umowe
    mowiaca o skladaniu pieniedzy np. do mnie a ja juz dalej dam TP S.A.

    Wiem pewnie troche zakrecilem ale bardzo prosze o pomoc!!

    Z powazaniem
    Dominik Bereta