  • 1. Data: 2004-02-18 09:09:58
    Temat: prawo telekomunikacyjne
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Czy w przypadku nielegalnego zaklocania mozna prosic o pomoc policje czy
    trzeba robic to przez URTiP, ktory dziala b.opieszale?

    Adam

  • 2. Data: 2004-02-18 09:35:07
    Temat: Re: prawo telekomunikacyjne
    Od: Olek Kwas <k...@p...XX.onet.pl>

    Adam wrote:
    > Czy w przypadku nielegalnego zaklocania mozna prosic o pomoc policje czy
    > trzeba robic to przez URTiP, ktory dziala b.opieszale?

    A czy jest zakłócanie legalne? Pomiary zakłóceń wymagają
    specjalistycznego sprzętu. Policja raczej go nie posiada.
    Olek

  • 3. Data: 2004-02-18 09:57:42
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > A czy jest zakłócanie legalne? Pomiary zakłóceń wymagają
    no mozna takie sobie wyobrazic:
    1.ja mam pozwolenie, X go nie ma, zaklocamy sie wzajemnie, czyli ja zaklocam
    legalnie
    2.blad w pozwoleniach, dwoch ma to samo pasmo
    3.uszkodzenie sprzetu nadawczego

    > specjalistycznego sprzętu. Policja raczej go nie posiada.
    > Olek
    ja go mam ale nie mam uprawnien

  • 4. Data: 2004-02-18 11:21:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ja go mam ale nie mam uprawnien

    jakich uprawnień? jeśli nie jesteś stroną w postępowaniu, to znaczy nie
    Tobie zakłócają, to możesz zwrócić się do Policji. Wówczas do czynności
    procesowej zostaniesz Ty przybrany i wykona się pomiary i bez URT-u. W
    zależności od stanu faktycznego ewentualnie Policja sobie wezwie URT.
    Jeśli jesteś pokrzywdzonym, to niestety nie można Cię potraktować jako
    specjalisty i nic z tej kombinacji nie wyjdzie.