    From: "Peter" <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo spółdzielcze - pytanko i prośba o pomoc
    Date: Tue, 8 Mar 2005 16:59:57 +0000 (UTC)

    Witam!
    Mam taki kłopot.
    Otóż chciałem zapytać w jaki sposób w świetle aktualnego prawa spółdzielczego
    można zostać członkiem spółdzielni?

    kiedyś był art 215 § 5. Członkami spółdzielni mogą być oboje małżonkowie,
    choćby spółdzielcze prawo do lokalu przysługiwało tylko jednemu z nich.

    Aktualnie nie mogę go znaleźć (pewnie został uchylony)

    Właśnie chodzi mi dokładnie o tą sprawę, gdy mąż jest członkiem spółdzielni i
    żona chciałaby bez jego wiedzy również zostać jej członkiem i otrzymać równe
    prawo do lokalu.
    Istnieje wogóle taka możliwość aby bez wiedzy męża otrzymać równe prawo do
    lokalu, czy on musi wyrazić zgodę?
    Jak to wogóle formalnie załatwić? Czy istnieje taka możliwość?

    Wielkie dzięki za pomoc

    pzdr, P.