  • 1. Data: 2006-03-16 20:16:52
    Temat: prawo sąsiedzkie - gdzie szukać
    Od: "skandal" <d...@p...onet.pl>

    witam,

    proszę o naprowadzenie gdzie szukac szczegółowych regulacji dot. prawa
    sąsiedzkiego, w szczególności kwestii instalacji znajdujących się na granicy, a
    także problemu oddziaływania na sąsiadów zmian planów zagospodarowania gruntów
    sąsiadujących (czy można jakoś dochodzić odszkodowania za zmianę takiego planu
    jeśli ewidentnie wpływa na działalność gospodarczą prowadzoną na gruncie
    sąsiednim?). szperałem troche ale nie jestem usatysfakcjonowany wynikami. będę
    wdzieczny za wszlekie ustawy, rozp., orzecznictwo.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-18 22:54:01
    Temat: Re: prawo sąsiedzkie - gdzie szukać
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Dnia 16 Mar 2006 21:16:52 +0100, skandal napisał(a):

> [...]
    > sąsiednim?). szperałem troche ale nie jestem usatysfakcjonowany wynikami. będę
    > wdzieczny za wszlekie ustawy, rozp., orzecznictwo.

    Takie sprawy reguluje kodeks cywilny.
    Być może są jakieś orzecznictwa w takich sprawach, ale to już trzeba w
    porządnie szukać.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net