    From: "skandal" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo sąsiedzkie - gdzie szukać
    Date: 16 Mar 2006 21:16:52 +0100

    witam,

    proszę o naprowadzenie gdzie szukac szczegółowych regulacji dot. prawa
    sąsiedzkiego, w szczególności kwestii instalacji znajdujących się na granicy, a
    także problemu oddziaływania na sąsiadów zmian planów zagospodarowania gruntów
    sąsiadujących (czy można jakoś dochodzić odszkodowania za zmianę takiego planu
    jeśli ewidentnie wpływa na działalność gospodarczą prowadzoną na gruncie
    sąsiednim?). szperałem troche ale nie jestem usatysfakcjonowany wynikami. będę
    wdzieczny za wszlekie ustawy, rozp., orzecznictwo.

    pozdrawiam