    From: "AmRat max" <a...@a...kernel.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo rodzinne - alimenty
    Date: 26 Aug 2005 18:59:08 +0200

    Witam

    mam pytanie,,, czekam na odpowiedz wraz z paragrafami do tej sprawy - z gory
    dziekuje za pomoc.

    mam 20lat, sad zasadzil alimenty wiec ojciec ma obowiazek mi je placic chyba do
    25 roku zycia jesli sie nie myle...

    skonczylem szkole w lutym tego roku,,,, dokladniej technikum po zasadniczej
    szkole zawodowej... szkola dzienna,, po prostu technikum ma 2,5 roku i tak w
    styczniu, lutym koncza sie wszelkie egzaminy. I pojawil sie problem poniewaz od
    lutego ojciec przestal placic mi alimenty wiedzac o tym ze od wrzesnia badz
    pazdziernika bde dalej sie uczyl. czyli teraz powinienem wziasc zaswiadczenie z
    uczelni ze jestem uczniem, studentem i wyslac ojcu,,, a on ma obowiazek pokryc
    zaleglosci finansowe ktore nazbieraly sie od lutego??? jezeli tak to jakie
    paragrafy o tym mowia, gdzie mozna znalesc cos na ten temat??

    czekam na odp. - pozdrawiam
    Max