    From: "MaYkel" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo pracy- zakres obowiazków
    Date: Mon, 26 Jun 2006 15:40:18 +0200

    Witam
    Ostatnio znalazłem się w niezręcznej sytuacji z moim pracodawcą. Jestem
    zatrudniony na stanowisku "grafik komputerowy", dokładnie zajmuje się
    retuszem starych fotografii. Pracodawca zlecił mi zrobienie strony
    internetowej firmy. stronę internetową zrobiłem i umieściłem na niej swój
    podpis jako autora strony (podpis ten był jednocześnie linkiem do mojej
    strony www) . Jako że tego typu usługi nie należą do moich obowiązków,
    powiedziałem, że oczekuje za tą pracę dodatkowego wynagrodzenia. Pracodawca
    odpowiedział że mi nie zapłaci ponieważ robiłem to w czasie pracy i
    dodatkowo zażądał usunięcia ze strony mojego podpisu. Gdy nie zgodziłem się
    na usunięcie podpisu, pracodawca usunął go sam. i zmieniła hasła tak. bym
    nie miał dostępu do serwera. Mam pytanie czy mam podstawy do roszczeń wobec
    pracodawcy za wykonanie strony www, oraz czy pracodawca miał prawo sam
    usunąć mój podpis ze strony. Co w ogóle myślicie o tej sytuacji i jak waszym
    zdaniem rozsądnie jest się teraz zachować?
    pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.