  • Data: 2006-06-26 19:09:54
    Temat: Re: prawo pracy- zakres obowiazków
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:35ap7e.0l7.ln@news.milc.com.pl Koola
    <n...@s...pl> pisze:

    > OK - no to gdzie jest ta granica po przekroczeniou ktorej pracownik mimo
    > zapisu w obowiazkach "Wykonywac polecenia przelozonych" nie musi wykonac
    > polecenia?
    W umowie o pracę.
    Ad absurdum - wyobraź sobie, że masz taki zapis w dokumencie pt. obowiązki
    pracownika. I pracodawca zleca Ci 50 kółek truchtem wokół siedziby zakładu
    pracy.
    Pobiegniesz?
    Rozumiem o co mnie pytasz. Nie wszystko da się opisać, ustalić,
    skodyfikować. W razie czego zawsze można zażądać wydania polecenia na
    piśmie. Ale to także nie zawsze załatwi sprawę w 100%.
    Cóż - zdrowy rozsądek przewodnikiem, tylko że nie wszyscy mają...

    Jotte