    From: "Dyzio" <d...@j...tarnow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo pracy - nowa umowa o prace
    Date: Tue, 11 May 2004 08:59:42 +0200

    Zmienia mi się nazwa firmy i związku z tym dostałem nowa umowę o prace.
    Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami miała ona być taka sama jak była jednak
    w jednym z paragrafów cos sie zmieniło dawniej miałem ze umowa zawarta jest
    na czas określony na termin do dnia .... z możliwością wypowiedzenia zgodnie
    z prawem pracy a obecnie jest tam napisane ze z dwu tygodniowym okresem
    wypowiedzenia i mam pewne obawy czy jest to do końca to samo czy mój
    pracodawca nie chce mnie jakoś wyrolować
    Dzięki za odpowiedz.
    Dyzio