  • 1. Data: 2002-04-20 13:15:54
    Temat: prawo pracy-ktoś chyba o nim zapomniał
    Od: <h...@p...onet.pl>

    razem z mężem pracujemy w jednej firmie co roku możemy wybrać albo "wczasy pod
    gruszą" albo dofinansowanie do wycieczki. W ty roku jednak powiedzieno nam że
    musimy wybrać albo mąż bierza albo ja a chcieliśmy wziąć dwie różne formy
    dofnansowania. Czy są na ten temat jakieś przepisy w prawie pracy?????

  • 2. Data: 2002-04-21 11:48:08
    Temat: Re: prawo pracy-ktoś chyba o nim zapomniał
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 20 Apr 2002 h...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > powiedzieno nam że musimy wybrać albo mąż bierza albo ja a chcieliśmy
    > wziąć dwie różne formy dofnansowania. Czy są na ten temat jakieś

    Poczytaj regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Zazwyczaj
    pracownikowi przysługuje pokrycie kosztów urlopu do pewnej wysokości ze
    środków funduszu - oczywiście w granicach rentowności pracodawcy. W
    większych przedsiębiorstwach dofinansowanie można otrzymać raz na kilka
    lat.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)