  • 1. Data: 2002-04-20 12:57:57
    Temat: Notariusze - etyka
    Od: "Kazik C." <k...@p...onet.pl>

    Mam wrażenie, że część notariuszy w wykonywaniu swojej misji za bardzo
    orientuje się na zysk a nie swoje powołanie ustawowe. Dotyczy to różnych
    kwestii: zniechęcanie klietów przy bardziej nietypowych trudniejszych
    umowach, stosowanie zawyżonych honorariów (np. przy zawarciu umowy
    przyrzeczonej stawki maksymalnej a nie połowy-par.7 pkt 2 rozporządzenia w
    sprawie taksy). W moim mieście hurtem sprzorządza się akty sprzeczne z
    prawem o uchwałach wsólnot mieszkaniowych o powołaniu zarządu-chociaż art.18
    ust 1 Ustawy o własności lokali wymaga formy umowy wszystkich właścicieli a
    nie uchwały większością udziałów. Znam wiele przykładów wątpliwych prawnie
    czynności zawieranych przed notariuszami. Czyżby liczyła się wyłącznie
    forsa?

  • 2. Data: 2002-04-20 15:29:43
    Temat: Re: Notariusze - etyka
    Od: "KRZEM" <marcineq@[nie udzielam porad mailem]skrzynka.pl>

    Użytkownik "Kazik C." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie uchwały większością udziałów. Znam wiele przykładów wątpliwych prawnie
    > czynności zawieranych przed notariuszami. Czyżby liczyła się wyłącznie

    Nie no, nie tylko forsa, ale o pozostałych rzeczach nie godzi się tu pisać
    ;)

  • 3. Data: 2002-04-20 16:29:26
    Od: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>

    > Nie no, nie tylko forsa, ale o pozostałych rzeczach nie godzi się tu pisać
    > ;)
    Mi ostatnio notariusz potwierdzajacy pelnomocnictwo do wyrobienia dziecku
    paszportu poswiadczyl nieprawde! "Przemeldowal" mnie na poswiadczeniu do
    Warszawy :-))))) Blad niby zaden, ale...

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2002-05-06 11:42:35
    Od: "kaktus810" <k...@w...pl>

    .. no wiesz jak to jest pod czas produkcji, taśma nie może stanąć... a że
    niewłaściwy tekścik no cóż, ktoś był przed tobą z Warszawy