  • 1. Data: 2003-03-26 18:14:27
    Temat: prawo konsumenta - wymiana towaru
    Od: "natural" <p...@s...uci.agh.edu.pl>

    Czesc , pisze na grupe , poniewaz mam pewnie problem i czuje ze ktos mnie
    robi w "balona"

    Moj przypadek jest taki : kupilem buty w sklepie firmy ... , po JEDNYM DNIU
    nie spodobal mi sie kolor i jak sie okazalo byly za duze,chcialem wymienic
    na inne. Cena byla ta sama , numer towaru rowniez. W sklepie otrzymalem
    informacje, ze nie moge zamienic obuwia poniewaz sa "starte " .Szczegolnie
    mnie to rozmieszylo poniewaz w butach nie chodzilem , staly w pudelku. W
    sklepie przeciez ludzie mierza obuwie chodza w nim po sklepie , zadna para
    nie jest tam idealna.

    Prosze o odpowiedz obiektywna , do ilu dni moge "zamienic" towar od dnia
    zakupu i jakie prawa mi przysluguja, bo troche mi sie to wydaje dziwne

    z gory dziekuje za odpowiedz

    Marcin Pojasek

  • 2. Data: 2003-03-26 18:43:30
    Temat: Re: prawo konsumenta - wymiana towaru
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "natural" <p...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    DNIU
    > nie spodobal mi sie kolor i jak sie okazalo byly za duze,chcialem

    oj chyba nie wymienisz:-)))) trzeba bylo przymierzac, sprawdzac, przed
    kupnem. niestety:-(((( teraz Twoja strata

    pozdr

    ssj5

  • 3. Data: 2003-03-31 10:41:34
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "natural" <p...@s...uci.agh.edu.pl> wrote in message
> [...]
    > Prosze o odpowiedz obiektywna , do ilu dni moge "zamienic" towar od dnia
    > zakupu i jakie prawa mi przysluguja, bo troche mi sie to wydaje dziwne

    nie ma przepisów zezwalających na zwrot lub wymianę towaru- jeśli kupiłeś to
    należy on do Ciebie

    --
    pozdrawiam
    plusz