  • 1. Data: 2004-09-05 09:17:54
    Temat: Re: PlusGSM - zmiana cennika = rozwiazanie umowy?
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "Glikogen" <m...@...usun-too.pl> napisał:

    >Wedlug mnie jest to zmiana warunkow umowy.
    >Zmienil sie cennik i nikt nie pytal sie mnie
    W moim przypadku jest to zmiana warunkow umowy, poniewaz w jednym
    z jej punktow wyraznie ustalono, ze "abonentowi w momencie aktywacji
    udostepnia sie uslugi..." gdzie obok polaczenia z numerami alarmowymi,
    wymieniono polaczenie z Dzialem Obslugi Klienta. Za pozostale uslugi
    nie wymienione tam nalicza sie oplate zgodnie z cennikiem.
    Problem jest innego rodzaju - Plus umowy poprzedniej NIE wypowiedzial,
    a jedynie przeslal ogolna informacje do wszystkich, bez adresu (nie
    wiem czy jest adresowana tez do mnie-moze to pomylka). Czy przypadkiem
    nie jest tak, ze po obciazeniu mnie dodatkowym kosztem polaczenia (po
    15.10) moge jedynie nie zgodzic sie na oplate (zazadac jej zwrotu),
    poniewaz tak stanowi zawarta miedzy nami umowa ?

    KaMil

  • 2. Data: 2004-09-06 19:19:16
    Od: sym <j...@s...sym>

    KaMil napisał(a):
> [...]
    > 15.10) moge jedynie nie zgodzic sie na oplate (zazadac jej zwrotu),
    > poniewaz tak stanowi zawarta miedzy nami umowa ?
    dokładnie:
    zgodnie z najnowszymi znanymi mi interpretacjami (między innymi rzecznik
    praw konsumenta) mozesz się nie zgodzić z wprowadzeniem opłaty: Plus
    może zaproponować rezygnację z wprowadzenia umowy; jeśli się będzie
    upierał to możesz uznać że umowa wygasa
    pozdro
    sym