  • 1. Data: 2004-01-29 15:04:50
    Temat: prawo jazdy - przedluzenie waznosci
    Od: "Atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@go2.pl>

    Witam

    Moje prawo jazdy konczy waznosc, jest to wydane w 99r "kartonowe" prawko
    chce przedluzyc ale pomyslalem ze sobie wymienie na nowe plastikowe.
    zadzwonilem do wydzialu komunikacji i spytalem o formalnosci.. pan do
    drugiej stronie sluchawki zasugerowal aby jednak tylko przedluzyc bezplatnie
    waznosc "starego" prawka bo nowe moze sie zmienic po wejsciu do unii.. ok
    pomyslalem ze tak zrobie ale jako ze dzwonilem do wydzialu komunikacji
    obslugujacej same miasto (jestem spoza miasta) wiec zadzwonilem jeszcze raz
    do wlasciwego urzedu i tu pani powiedziala ze absolutnie nie moge przedluzyc
    waznosci kartonika co gorsza nawet jeslibym jakims sposobem to zrobil (co
    jest sprzeczne z jakims przepisem z 99r) to najblizsza kontrola ruchu
    drogowego powinna mi takie prawko odebrac.. co wy na to 2 wydzialy
    komunikacji w tym samym miescie i tak odmienne interpretacje jakis
    przepisow?