eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo informatyczne › prawo informatyczne
  • Data: 2004-08-31 12:53:29
    Temat: prawo informatyczne
    Od: "piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Mam nastepujace problem, wyslalem z mojej firmy do innej firmy nazwijmy ja X
    email z zalacznikiem 5 MB w ktorym byly pwne akomumentu dotyczace wspolpracy
    obu firm. I teraz firma X uwaza ze wyslalem za duzy zalacznik i ze zostala
    zapchana skrzynka i cos sie popsulo z Outlookiem (programem do sciagania
    e-maili). Wezwali Informatyka z odrebnej firmy aby usunal problem i tymi
    kosztami zamiarzaja obciazyc moja firme.

    Mnie sie wydaje ze problem tu jest w konfiguracji serwera pocztowego w fimie
    X, jesli maja problem z odebraniem zalacznika 5 MB to nalezy poprosic
    administratora aby zmiejszyl ograniczenie na przesylanie zalacznikow do np.
    2 MB. A jesli ja przesylam zalcznik 5 MB to nie powinien do nich dosjc a ja
    dostale email zwrotny ze nie dotarl.

    Czy w takim przypadku, moja firma powinna poniesc koszt naprawy zwiazanego z
    zapchaniem szkrzynki pocztowej w firmie X?

    dziekuje


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1