  • 1. Data: 2003-05-26 18:14:57
    Temat: pytanie teoretyczne:
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    ciekawi mnie jedna rzecz:

    załóżmy że wsiadam albo wysiadam z autobusu MPK/PKP/inne

    kierowcy się śpieszy i zamyka drzwi za wcześnie, nie widzi że
    w ostatnich drzwiach ktoś wsiada(bo jest tłok), wobec czego wskutek
    czego przytrzaskuje mi np. rękę.
    po jakimś czasie przytrzaśnięta część ciała zaczyna boleć, sinieje
    ... okazuje się że jest jakiś trwały uszczerbek na zdrowiu, względnie za 2 dni
    wyciągam z kieszeni discmana za 200zł, i widzę że jest doszczętnie zgruchotany
    przez drzwi. chcę pociągnąć danego kierowcę lub też daną instytucję
    (MPK/PKP/inne) do odpowiedzialności...
    ale w takiej sytuacji każdy powie że zmyśliłem sobie, nikomu nic nie udowodnię
    itd...

    więc chciałbym przezornie wiedzieć, co powinienem w takim wypadku zrobić
    żeby ewentualnych szkód( o których dowiem się później) móc dochodzić. tak żeby
    to było realne do wykonania, jak i skuteczne.

    pozdrav

    maHo
    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl
    gg://1612670 jabber://m...@j...org jabber://m...@j...gda.pl

  • 2. Data: 2003-05-26 19:40:38
    Temat: Re: pytanie teoretyczne:
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Łukasz Mach" <l...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    żeby
    > to było realne do wykonania, jak i skuteczne.

    Obdukcja i świadkowie ? a potem sąd ?