  • 1. Data: 2003-04-23 16:14:50
    Temat: prawo do odszkodowania zagranicznego
    Od: m...@o...pl

    Witam
    Ponad 10 lat temu zginela moja matka w Australii.
    Przebywajac caly czas w Polsce przed i po tych wydarzeniach, ja oraz moje
    rodzenstwo trafilismy do rodziny zastepczej w Polsce.
    Po smierci matki bylo przyznane odszkodowanie z Australii. Kazde z rodzenstwa
    mialo rente do 18 raku zycia oraz byla rowniez przyznana jednorazowa wyplata
    (jak mi wiadomo kwote ta otrzymal ojciec).
    Ojciec obecnie jest ubezwlaslowolniony, slad po pieniadzach z jednorazowej
    wyplaty zaginal, (domyslam sie co sie z nimi stalo).
    Czy ja oraz moje rodzenstwo mamy jakiekolwiek prawo do pieniedzy z
    jednorazowej wyplaty? Co powiniennem zrobic w tej sytuacji?
    Z gory dziekuje za dobre rady :-)
    Adam 24 lata