  • 1. Data: 2003-04-23 16:14:02
    Temat: Mandat - windykacja
    Od: "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl>

    Jak to jest w tej chwili jak nie płacę mandatu? Czy zciągnięty zostanie
    ze zwrotu podatku z US (który mam mieć) czy może przyjdzie komornik do domu?
    Co wtedy musze zapłacić od razu czy mogę jeszcze poczekać i jakie są tego
    koszty ?

  • 2. Data: 2003-04-23 16:40:00
    Temat: Re: Mandat - windykacja
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > Co wtedy musze zapłacić od razu czy mogę jeszcze poczekać i jakie są tego

    to lub to - komornik bierze dodatkowo %

  • 3. Data: 2003-04-25 12:15:21
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    Artur wrote:

> [...]
    > ze zwrotu podatku z US (który mam mieć) czy może przyjdzie komornik do
    > domu? Co wtedy musze zapłacić od razu czy mogę jeszcze poczekać i jakie są
    dokładnie to pobiera inkasent skarbowy, pobiera dodatkową opłatę. jednak
    jeżeli mają potrącić ze zwrotu to już dochodzi do doliczeknia kosztów,
    ponieważ jest to ściągane w trybie egzekucji skarbowej
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności

  • 4. Data: 2003-04-26 12:16:27
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    PACTUM INKASSO <p...@b...pl> napisał:

    >jeżeli mają potrącić ze zwrotu to już dochodzi do doliczeknia kosztów,
    >ponieważ jest to ściągane w trybie egzekucji skarbowej
    Potrącenie MK z nadpłaty podatku nie jest zgodne z prawem.
    MK jest karą, a nie należnym podatkiem, więc nie polega potrąceniu.
    Należy zażądać zwrotu owego potrącenia od US.

    Artur Golański

  • 5. Data: 2003-04-26 13:43:57
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Artur Golanski wrote:
    > Potrącenie MK z nadpłaty podatku nie jest zgodne z prawem.
    > MK jest karą, a nie należnym podatkiem, więc nie polega potrąceniu.
    > Należy zażądać zwrotu owego potrącenia od US.

    Potrąceniu nie, ale egzekucji z wierzytelności jaką jest zwrot podatku
    chyba może? Widzisz jakieś przeszkody?

    KG

  • 6. Data: 2003-04-27 14:58:29
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> napisał:

    >Potrąceniu nie, ale egzekucji z wierzytelności jaką jest zwrot podatku
    >chyba może? Widzisz jakieś przeszkody?
    Kto dokładnie, w jaki sposób i w oparciu o jaka ustawę dokona
    egzekucji ? Nadpłata podatku nie podlega zajęciu.

    Artur Golański

  • 7. Data: 2003-04-27 19:32:36
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Artur Golanski wrote:
    > Kto dokładnie, w jaki sposób i w oparciu o jaka ustawę dokona
    > egzekucji ? Nadpłata podatku nie podlega zajęciu.

    dlaczego nie?

    KG

  • 8. Data: 2003-04-29 07:37:58
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> napisał:

    >dlaczego nie?
    Zapytaj ustawodawce, nie mnie.
    Co to ? Gra w ping-pong'a ?

    Artur Golański

  • 9. Data: 2003-04-29 09:31:53
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Artur Golanski wrote:

    > Zapytaj ustawodawce, nie mnie.
    > Co to ? Gra w ping-pong'a ?

    Nie, proszę o podanie podstawy takiego twierdzenia.

    KG

  • 10. Data: 2003-04-30 07:31:36
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> napisał:

    >proszę o podanie podstawy takiego twierdzenia.
    A niby skąd mam ci ją wziąźć ? Jest, zadaje się odwrotnie.
    To komornik lub US wskazuje podstawe, a nie podatnik !
    Zajęcia można dokonać na podstawie zapisu ustawowego. Skoro takiego
    zapisu nie ma, to oczywiste, że prawnie jest to niemożliwe.
    Chcesz, abym ja wskazał tobie, że zapisu nie ma ?
    Jeśli mylę się (bo istnieje taki zapis w ustawie), to ty go podaj,
    a wtedy ja dowiem się czegoś nowego.
    Jeśli nie znasz, to EOS :-)

    Artur Golański