  • 1. Data: 2006-04-24 19:15:12
    Temat: mandat za parkowanie
    Od: "Lekki" <l...@a...pl>

    Witam,
    dzis otrzymalem wezwanie do zaplaty (zaplata w ciagu 7 dni) ze ZDIK-u za
    nieoplacone parkowanie
    w dniu 10-10-2003. Nigdy nie otrzymalem zadnego kwitka za wycieraczka
    informujacego o tym ze nie oplacilem postoju, i nie pamietam czy parkowalem
    w podanym czasie w tym miejscu ....
    - czy ktos przerabial podobny temat - jakie sa szane zeby wygrac ze ZDIK-iem
    ?

    Pozd.
    D.

  • 2. Data: 2006-04-24 21:06:17
    Temat: Re: mandat za parkowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Lekki [###l...@a...pl.###] napisał:

    Ja bym na Twoim miejscu zaczął od wezwania ich do przedstawienia
    dowodów, że parkowałeś oraz wskazania, skąd pochodzą Twoje dane
    osobowe w tym wezwaniu.

  • 3. Data: 2006-04-25 12:42:20
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Nigdy nie otrzymalem zadnego kwitka za wycieraczka
    > informujacego o tym ze nie oplacilem postoju, i nie pamietam czy
    parkowalem > w podanym czasie w tym miejscu ....

    Ja też już zastanawiałem się nad tym zagadnieniem. A raczej nad kosztami
    upomnienia itp. Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi się tak:
    Zakładając moją uczciwość mogę zapłacić za postój (jeśli naprawdę tam stałem
    ponad czas zakreślony na bilecie, a "mandat" ktoś uprzejmie wyjął zza
    wycieraczki). Natomiast niby dlaczego mam płacić koszty upomnienia, skoro
    pierwsze wezwanie nie zostało mi skutecznie doręczone?
    Jak to jest?

  • 4. Data: 2006-04-25 13:05:25
    Od: Robert Steward <e...@l...teno.rw>

    Lekki napisał(a):
> [...]
    > w podanym czasie w tym miejscu ....
    > - czy ktos przerabial podobny temat - jakie sa szane zeby wygrac ze ZDIK-iem

    witaj L

    przytrafiło mi się to samo:-(
    w zdiku Pan uprzejmym głosem poinformował mnie że pisemnie trzeba się
    odwołac, bo jak okreslił "różne rzeczy się zdarzają"