    From: "diodka" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo do kupna biletu :)
    Date: Fri, 10 Jan 2003 08:10:35 +0100

    czesc
    Jestem ze szczecina i mam taki problem
    Od jakiegos czasu wisza w tramwajach i autobusach nalepki ze po godzinie
    osiemnastej mozna kupic bilet u motoroniczego. Nie ma zadnego byc moze jest
    jedynie po 18 mozesz kupic. Wielokrotnie zdarza sie ze kierowca nie ma
    biletu. Co w przypadku kontroli. Jesli ZKM sie zobowiazuje ze po osiemnastej
    jest mozliwosc kupienia biletu, w okolicy przystanku nie ma kiosku z
    biletami a kierowca mowi ze nie ma to czy w czasie kontroli mozna sie
    zaslonic tym co jest napisane i faktem ze kierowca odmowil sprzedazy??? O
    ile pamietam cos z wykladu z prawa jest to jednostronne zobowiazanie do
    sprzedazy biletow...w zwiazku z czym nie jest to prawda ze jak nie ma
    kierowca biletu to to jest MOJ problem.

    nie ukrywam ze licze na rozwiazanie tego problemu

    pozdrawiam

    d.