  • Data: 2003-04-22 08:47:50
    Temat: prawo do domeny miejscowosc.pl
    Od: "PiotrK" <piotrk@*antyspam*fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    zarejestrowalismy domene www.miejscowosc.pl, ktora jest nazwa wsi na terenie
    ktorej jest
    osrodek wypoczynkowy.
    Nask przyjal wniosek, jako ze wg. pkt 7c regulaminu (
    http://www.dns.pl/nzasady.html ) , NASK moze odrzucic jedynie probe
    zarejestrowania nazwy gminy, powiatu lub wojewodztwa. (czyli nie wsi)
    Urzad miasta pod ktory podlega ta miejscowosc, (nie pytalismy urzedu o zgode
    tego na taki ruch kierujac sie regulaminem NASK'u), nie jest zadowolony z
    takiego obrotu sprawy...
    Czy ktos moze mi odpowiedziec, czy jest jakies prawo na mocy ktorego Urzad
    moglby odebrac nam prawo do poslugiwania sie taka domena? strona zawiera
    materialy ktore w zaden sposob nie szkodza gminie, przeciwnie - promuja
    ja... wlozylismy juz sporo pracy w ta strone, nie chcielibysmy jej
    utracic...