    From: Marcin Nowakowski <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [prawo cywilne] zlozenie pozwu cywilnego
    Date: Fri, 07 Jun 2002 11:54:14 +0200

    Witam ponownie, mam nadzieje ze wiecej problemow miec nie bede :)
    Zakladalem okolo roku temu sprawe mojej "przyjaciolce" o
    przywlaszczenie telefonu oraz zwrot nieoplaconych przez nia faktur za
    rozmowy telefoniczne (sa swiadkowie). Prokurator poinformowala mnie o
    tym, ze dochodzic moge jedynie zwortu telefonu, natomiast rachunki to
    juz sprawa cywilna. W miedzyczasie odbylo sie kilka przesluchan, w
    ktorych przyznala sie do tego, iz korzystala z w/w telefonu. Dzis
    otrzymalem informacje o umorzeniu sprawy przez prokurature. Pytanie
    brzmi, jak wytoczyc proces cywilny, jakie potrzebne sa do tego
    dokumenty, jaki jest tego koszt oraz zasadzniczo, jakie mam szanse na
    wygrana (z zeznaniami swiadkow do ktorych wykonywano polaczenia nie ma
    problemu).

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski